دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن

دو شنبه 17 مهر 1391
15:25
فیلمباز

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن 1080p, دانلود فیلم سینمایی ایرانی پا تو کفش من نکن با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم سینمایی جدید «پا تو کفش من نکن» ساخته حسین فرحبخش بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

 

پا تو کفش من نکن - Pa tu Kafshe Man Nakon

سال ساخت: 1395 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود

تهیه کننده: عبدالله علیخانی | نویسنده: ؟ | کارگردان: حسین فرحبخش

 

اسامی بازیگران پا تو کفش من نکن

بهنوش بختیاری، سحر قریشی، رضا ناجی و یوسف تیموری.

خلاصه داستان پا تو کفش من نکن:

داستان دو زوج را روایت می کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌ روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌ شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!… 

من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا... "اوحدی مراغه ای" برگرفته از کانال: @baran_e_del برچسب‌ها: اشعار اوحدی مراغه ای، شعر 

فیلم پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن